Jednak sprzedaż nawet jednej sztuki w ciągu dnia daje na tyle duży zysk, że firma może swobodnie utrzymywać swoją renomę wyjątkowo luksusowego producenta odzieży. Inni natomiast a jest ich zdecydowanie więcej, starają się zrobić wszystko, aby wyrwać jak najwięcej zwykłych klientów, którzy za ubrania gotowi są zapłacić przeważnie tylko jeśli te są w promocji. Skoro więc takie jest główne zadanie tych producentów, nie można spodziewać się ani wyszukanych krojów czy niecodziennego podejścia do mody, ani też wysokiej klasy materiałów zastosowanych do uszycia danego towaru. Wszystko to sprawia, że sklepowe półki w sklepach z odzieżą czy kosmetykami wyglądają tak samo a ktoś szukający wyjątkowo oryginalnego stylu może mieć ogromny problem z odróżnieniem się od całego tłumu innych kupujących w tym samym miejscu. Przeważnie nawet kolorystyka i dominujące rozwiązania modowe nie odróżniają absolutnie jednej marki od drugiej, czyniąc znalezienie czegoś faktycznie oryginalnego i niezbędnego wyjątkowo trudnym dla klienta.
Renoma i prestiż sklepów odzieżowych
[Głosów:0 Średnia:0/5]