Seksualność w reklamach

Czy rzeczywiście obecnie jest ważne, aby reklama zawierała jakieś wątki erotyczne, na przykład kobiece piersi i tym podobne, aby mogła się podobać. Tak naprawdę tego typu reklamy już się nieco przejadły, chyba, że są pokazane w naprawdę dobry i wysublimowany sposób. Wtedy rzeczywiście można mówić, iż dana reklama jest pod pewnymi względami wyjątkowa i potrafi przyciągać uwagę potencjalnych odbiorców.

Nie mniej jednak, jeśli ktoś liczy na to, że kobiece piersi czy ciało przedstawione na bilbordzie załatwi wszystko, to nawet nie jest w stanie przewidzieć jak bardzo się myli. To wszystko musi być, bowiem przedstawione w nieco inny sposób niż spodziewają się tego odbiorcy. Musisz, bowiem pamiętać o tym, że reklama ma pozytywnie zaskakiwać. Jeśli uda ci się to pewne zaintrygowanie pociągnąć oraz dać coś, czego ktoś jeszcze nie widział, to na pewno zostanie to pozytywnie odebrane, choć też zawsze nie da się przewidzieć dokładnych reakcji ludzi oraz tego jak zareagują na dany przekaz, bo może pozytywnie, a może nie.

www.biblioteka.edu.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]